Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 193 Skąd: Z Peloponezu
Wysłany: Pią Lip 14, 2006 5:56 pm Alternatywne myślenie czyli Dlaczego Heroes 5 to w szmira:D
Oczywiście w pewnym sensie. Nie neguje że ta gra może się podobać. Ba ,nawet ja ją uwielbiam, ale na pomyśmy alternatywnie i z pewną przekorą:
1) Ludzie zachwalają grafę, to prawda jest ładna ale nie jest geniuszem i przeskokiem takim jak pomiędzy 2 a 3 heroesów, znam enginy na których prawdopodobnie gra by znacznie lepiej wyglądąła
2) Muzyka, munumentalna ,ładna ...wszstko pięknie ale jednolita i monotonna . Cały czas przeija się wątek jednego motywu muzycznego to bardzo nie przeszkadza jeżeli wciągnęłła go gra ale zwasze
3) ilość raz i jednostek . Rewolucja by była gdyby ich było dużo więcej, ze 12 a może więcej, rewolucją by było udostempnienie jakiegoś programu gdzie można by było tworzyć samemu jdenostki, zamiki, rasy, a nawet miejsca z bonusami czego w 5 nie uświadczysz.
4) smętna i dość hmm nieruchawa fabuła, filimiki są abo za rzatkie albo monotonne, teksyty wypowiadane również
5) Mało miejsc magicznych, kwater dodających bonusy lub przekleństwa. Pobocznych kłestów prawie wcale nia ma są ewentualnie dodatkowe związane z misją
6) słabe i małe teksty (w 3 było że naprzykład wiedźma to i to zrobiła, dłuższe to było niż 1 czy 2 zdanka) gdy wejdzie się do tych magicznych lub specjalnych mijsc na mapie.
7) zbyt cukierkowaty klimat. Powinni go ttroszke przyciemnić nie zabardzo ale troszke
dość małe mapy- kwestia subiektywna
9) nie wyważeni przciwnicy
to tylko część:)
A czy nad tą częścią pracował ktokolwiek z poprzednich?
Bo jeszcze się okaże, że każdy z ulicy może zrobić zrobić kolejną część dowolnego tytułu (patrz MoO3 i X-COM)
No to ja z przekorą i jednocześnie łatwością skontruję KAŻDY punkt :]
1) Różnica między 2 i 3 była czysto kosmetyczna, wygląd zmieniony z bajkowego i kolorowego na bardziej poważny - baśniowy. Między nędzną 4 a obecną 5 graficznie jest ogromna przepaść
2) Napisanie jednego motywu muzycznego tak by dla każdego zamku przybrał odpowiedni klimat i do niego pasował jest znacznie trudniejsze niż poprostu skomponowanie kilku różnych motywów.
3) Też bym tak chciał... np. w Stracrafcie :] Jak chce się czegoś takiego to trzeba zacząć pisać własne gry
4) Zależy co rozumiesz przez smętną :] Jak dla mnie fabuła jest świetna i przynajmniej odbiega od przyjętych standardów dobra i zła. Władca demonów darowujący życie elfowi i pouczający go o jego wartości... pokaż mi gdzie tu smętność i nieruchawość
5) A czyż w ten sposób kązdy zdobyty punkt nie staje się bardziej znaczący?? Nie to co wcześniejsze zdobywanie statystyk wręcz kilogramami
6) Raczej ścisłe i bez owijania w bawełnę :]
7) Cukierkowaty??? Worms 2 są cukierkowate. Toż HoM&M5 jest jak najbardziej dark fantasy
8 ) Tak małe, że aż na moim (jeszcze nie tak słabym) sprzęcie otwierały się czasem po kilkanaście minut :]
9) Więcej info, bo nie wiem czy chodzi ci o to, żeWładcy demonów są za grubi, czy też może Nekromanci zbyt kościści :]
Według mnie niema co wymyślać na siłe.Trzeba uznać-Heroes 5 to kawał dobrej roboty.Cukierkowaty?No wybacz ale według mnie to kompletny bezsens.Lepiej zajmij sie wypisywaniem zalet Heroes V.Będzie łatwiej znaleźć .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum